2021年1月30日 星期六

今鋪真係正正子🤩

 今年啲假多到唔知點放,所以就特登放假同女朋友出咗嚟尖沙咀食午餐!由於好耐冇食過日本嘢,所以就揀咗依間感覺上都幾高檔嘅餐廳你試吓。


入到黎可能因為係平日嘅關係,餐廳無坐滿,入面嘅裝修十分精緻,而且都好有日本嘅感覺!


由於依間係主要食日本野同埋海鮮嘅關係,所以我哋特登叫咗壽司同埋各種海鮮嚟試吓。

壽司方面食落都唔錯,食材都幾新鮮而且口感不俗。


軟殼蟹沙津大大份,沙律菜新鮮好脆口,中意食沙律既我幾中意呢個!

不過配上軟殼蟹略為帶少少膩口,所以要食返啲沙律中和返


黎得食日本野,當然要食返個壽司

呢個壽司盛唔好睇佢好似好平凡,食落一啲都唔簡單,刺身好新鮮而且飯唔會好大舊,魚刺身食到帶點觧甜味,唔錯唔錯


海鮮方面店舖嘅員工會專門幫客人製作,所以自己唔識煮嘢食嘅話都唔怕!店員一嚟就幫我哋燒咗唔同嘅貝類同埋鮑魚,鮑魚十分新鮮,喺路上面仲識郁緊!鮑魚燒過有點燒過既焦香點,而且有點口勁,爽口彈牙真係唔可以錯過


而貝類店員幫我哋用咗清酒去製作,食落有震震嘅酒香, 十分惹味!


之後店員有燒咗甲羅燒同埋成隻手掌咁大嘅蠔,甲羅燒嘅蟹膏味道十分濃郁,一定要試吓!

之後隻大大隻既蠔燒完出嚟仲係鮮味濃郁同勁Juice,鍾意食嘅朋友一定要試吓!


一定要重點推介嘅就係依個海膽杯(雲丹刺身)!


海膽嘅鮮味真係超級超級濃郁,而且一啲都冇嗰陣唔新鮮嘅味道,食落口仲會有淡淡的甜味,呢款海膽真係好厚身,就咁食落口成個口腔都充滿著海膽甜香,勁滿足~~~

另外再夾埋紫菜一齊食嘅話,仲有另一番風味,而在加上青瓜的話,口感會更加清新,真係食多幾個都唔覺膩!


同男朋友都豎起手指公,諗住2月紀念日既時候再黎食


南瀛水產

網址: https://s.openrice.com/QrbS0hGa900~uIL_QAw

地址: 尖沙咀金馬倫道5號太興廣場5樓

電話: 23688028


—————————————————-

歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作

Rabbii

Email :  sunnie.rabbii@gmail.com

IG : rabbiisunnie

FB : rabbii生活日常

Openrice : Eat4forever 

大眾點評 hkdianping :  Eat4forever 


My Blog

Ulifestyle : rabbiisunnie

She.com : rabbiisunnie

BeautyExchange : rabbiisunnie

Blogspot : Rabbii生活日常

Girlssss : Rabbii生活日常

WeShare : Rabbii 生活日常

痞客邦 : Rabbii Sunnie

沒有留言:

張貼留言