2019年11月13日 星期三

超水準隱世居酒屋 - 申子居酒屋

 
最近香港實在發生太多事了, 真係冇咩心機出去食野, 數數手指真係比較之前少左好多出去, 今日因為屋企冇飯開, 就籍住呢個小時間出去放鬆一下心情。
新店開業,今日同男朋友試下。叫咗呢度比較出名嘅幾款嘢食,嘢食都令我幾有驚喜!
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
嘢食得都幾快,好快已經放滿成張枱~
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
脆皮馬頭魚 $180 平時喺日本居酒屋食一份銀雪魚柳都要過百元,職員推介我哋食呢一個,一嚟到個賣相相當特別,見到魚鱗一塊又一塊痴滿魚皮上,以炸既形式製成,魚鱗好薄薄食落口感相當鬆脆,以下邊卻係口感超嫩滑嘅魚肉,兩者口感相輔相成,口感極致!
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
免治蒟蒻雞肉棒 $68/串 因為想試啲比較特別嘅串燒,點左呢款比較少有嘅蒟蒻雞肉棒,以免治雞肉製成,內含一粒粒嘅蒟蒻提升口感,除咗燒得香香之外,一定要沾上後面呢個包含雞蛋嘅醬油,食落去除咗雞肉抱有蛋香外,比起單食嘅味道更為好味! 免治雞肉口感啱啱好,唔會太厚實又或者太過林身,而且濕度岩岩好,係少有可以食到濕潤度既日式串燒。
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
吉列泡菜蘆荀卷 $98 本身好想叫三重芝士嗰一款,因為嗰款係招牌嘅吉列豚肉卷,不過因為兩個人食唔到咁大份,最後咪點左呢一個size比較細嘅泡菜蘆筍卷,好少可以喺居酒屋食到有韓式泡菜嘅味道。
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
呢一款以豚肉包住蘆筍,泡菜,同芝士,再將所有嘅配料以吉列形式呈現眼前,多重口感,豚肉包住濃味嘅泡菜,一啖真係放唔晒落口,個人覺得一舊比較大,如果可以將佢再切開幾分就更加好。
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
黎得居酒屋當然要試吓呢度嘅煮食啦!
 
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
海膽炒飯 $178 喺呢度揀咗一個價錢價錢中等嘅海膽炒飯,不過出嚟嘅味道同各樣野都好有驚喜,海膽炒飯除咗食到淡淡海膽之外,上面都仲有以火炙燒過嘅海膽,味道濃郁之餘仲有淡淡超香,不得不題海膽炒飯粒粒分明,乾爽之餘仲可以食到無數嘅蟹子係口腔入邊遊走,同男朋友兩個係咁搶食
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
申子居酒屋的相片 - 旺角
 
當然唔少得叫返兩杯飲品,蜜桃乳酸梳打 & 西尾抹茶凍鮮奶,淡淡粉紅嘅就係蜜桃乳酸,味道都唔錯而且甜度啱啱好,不過個人略為覺得蜜桃味唔夠重,可以再重手落多啲會更好 西尾抹茶凍鮮奶上邊竟然加咗一個雲呢拿雪糕球,中和左抹茶嘅茶味,配上雲呢拿雪糕球又係另外一番口味 食咗都幾多野,買單七百幾蚊價錢算中等,不過嘢食方面的確不錯,水準甚高!回頭率高

申子居酒屋
網址: https://s.openrice.com/QrbS0pbG900~uIL_QAw
地址: 旺角黑布街74-76號藝興大廈地下1號舖
電話: 59989188

—————————————————-
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Rabbii
Email :  sunnie.rabbii@gmail.com
IG  : rabbiisunnie
FB : rabbii生活日常
U Travel : rabbiisunnie
BeautyExchange : rabbiisunnieBlogspot : Rabbii生活日常

沒有留言:

張貼留言